Adde helgens vinnare?

Får väl tacka Björklund för att man känner sig piggare än vanlig i dag :)
"Han såg ut som ett lik med kläder på", var inte snäll alltså men jag bjuder väl på den - som vanligt.
Lite dåligt uppdaterad när man inte jobbar känner jag. Får ta och samla in lite information i morgon istället.
Vad jag har hört hittills så är Adde helgens vinnare.
Lyckades masa mig till Kroppkärr och lämna tillbaka bilen så nu blir det en promenad hem i den underbara Karlstadkvällen.
När jag går där och strosar kommer nog drömma mig tillbaka till tiden då det räckte med ett treraders för att slå Bingo på Europa.

Kommentarer
Postat av: Bingo

Ser ut att bli en riktigt trevlig rad på Europa nu... Räcker nog med en treraders för att slå mig..
Även om 1x på Inter-Udi samt x2 på Santander-Barca satt riktigt fint.
Men det räcker ju fan inte med två skrällar. Måste hitta x929292929 de senaste gångerna...

2007-08-26 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0