Grattis Mango!

Grattis Mango!
Jag är den förste att stämma in i hyllningskören efter din nattliga bedrift.
Det är många med mig som glädjs med dig, det ska du veta.
Hoppas du och din nya vän kommer att få ett långt och lyckligt äktenskap och även om detta nu kommer att medföra att du kommer att flytta till Karlskoga så ska du inte vara orolig för att jag inte och hälsar på lite då och då.
Din manliga charm som gjort Rimér och Doktorn gröna av avundsjuka i många år har återigen medfört att du träffat en tjej med amors pilar.
En dag som denna kan man inte vara annat är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Adde

Ja, vad ska man säga om denne filurs nya äventyr. Han spelar helt enkelt i en annan liga än oss övriga dödliga.
Hur som helst känns det förbannat gött att skriva av sig då man hört herr Barsking tjata om "incidenten" inte en, två eller tre utan 52 gånger denna bisarra söndag...

2007-08-12 @ 22:47:07
Postat av: Adde

Förresten bekräftade just Mango sin romans med miss Karlskoga då han spottade ut följande:
"Nämen öj grabbar, vet ni om mina texter publiceras i KT? Då kan ju hon.. hrm.. jag menar.. eller då hrm.. va fan då måste vi ha bättre betalt.."
Heja Mango!

2007-08-12 @ 23:01:08
Postat av: Mango

Det här är en dementi. Jag har inte sagt ett ord om "incidenten". Adde är en stygg, lismande lögnare!

2007-08-12 @ 23:08:27
Postat av: Mango

Hoppas för övrigt att Mellgren och Tompa också blir av med oskulden snart =)

2007-08-12 @ 23:09:47
Postat av: Tomp

Jävligt kul skrivet Mango!
Visste dock inte hur du kunde veta att jag var oskuld.
Tydligen hade antingen Adde eller Robin gått samma öde som dig till mötes i lördagsnatt.
Dock ej bekräftat vem än...

2007-08-13 @ 11:21:57
Postat av: Bingo

Hmmm.
"Manliga charm".
Hmmm.
Måste vara alla dessa Min Häst reportage som gjort Mango till vår nye Fabio.
Hmmm.

2007-08-13 @ 16:29:47
Postat av: Tomp

Du har säkert rätt Bingo men inget slår ju när du var med på mittuppslaget i Min Häst.
Ponnydressyrgrejen om dig var verkligen härlig sommarläsning i hängmattan.

2007-08-13 @ 17:10:19
Postat av: Doktorn

Ja, när Bingo berättade om sina äventyr med d-ponnyn Bengt Palema och drömmar om ett liv i vita trikåer och frack var det ren och skär poesi.. Prenumerationsantalet lär ha gått i taket den där dagen..
För övrigt börjar jag tro att Mango har hittat på det här med miss Karlskoga bara för att verka ball inför övriga redaktionen - i själva verket var han ute och åkte bil och spelade hög musik hela lördag kväll! D
äremot tycker jag det luktar "Varm Korv Cup" lång väg om Tompa igen - han låg förvånansvärt lågt i lördags ;)

2007-08-13 @ 19:59:06
Postat av: Mango

"För övrigt börjar jag tro att Mango har hittat på det här med miss Karlskoga bara för att verka ball inför övriga redaktionen"
Doktorn, alla vet ju att jag är redaktionens alfahane, så varför skulle jag försöka imponera?=D

2007-08-13 @ 21:27:10
Postat av: Doktorn

Givetvis är ju Mango en man att respektera i fulla drag - men vi har ju å andra sidan mindre lyckligt lottade här på redaktionen (läs: Adamsson, Tompa, Adde, Robin, Big Victor B, Bäckis och Pia Röstell) som inte får till det så ofta.. Då är det ju onödigt att späda på och överdriva lite lätt med detaljer om leksaker, ordväxlingar och andra perversa påhitt i sängkammarn hos miss Karlskoga ;)

2007-08-13 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0