Hämndaktion

Fått uppgifter av Mårten att jag blivit uthängd i vimmlet på 12:an.
Får väl motvilligt kika hur stor skadan är i kväll men Herr lugg kan ju räkna med en hämndaktion som inte kommer att bli nådig - bara att samla sitt entourage och börja smida planer.
Funderar på om inte Rimér skulle passa bra som ordförande i hämndkommittén. Det mediala intresset blev ju som bekant enormt efter intervjun i bar överkropp och jag möter ständigt flickor på stan som fortfarande gråter sig till sömns för att de inte lyckats fånga Rimérs hjärta.

Kommentarer
Postat av: Bingo

Mmm och flickan som fångade Rimérs hjärta gråter sig också till sömns.
Min förvandling, från en välsvarvad/stekt schnitzel till en slapp ständigt öldrickande spelberoende pannbiff, är snart fullgjord.
Men jag super gärna när el doctoré någon gång, hört att tv-guden är svag för både absint och jäger ;)

2007-08-16 @ 17:43:45
Postat av: Bingo

Super N E R. Inte när..
Stavar ju snart värre än sharpshooter K.O.
Tillägg: Bäst du håller dig till 2,8:orna Don Juan Tompalus. Odin 2,8:or, säljs på Konsum för 17,90 sexpacket. Och till skillnad mot Kungöl, klart drickbara.
Hörde att de handikappades riksförbund har varit på dig igen att du ska bli deras talesman utåt. Främst för att så många skulle sympatisera med dig på fyllan.

2007-08-16 @ 17:48:08
Postat av: Tomp

Doktorn?
Supa?
Jag tror tyvärr att han har lyssnat på sin sista punklåt i lägenheten. Ihärdiga rykten säger att flickvänsmaterial håller på att bearbetas.
(Ska tydligen vara någon från i onsdags, därmed kan jag avskrivas som eventuell ryktesspridare)

2007-08-17 @ 17:36:19
Postat av: Doktorn

Här måste det omedelbart dementeras - några flickvänsmaterial upptäcks sannerligen inte under premier league-säsongen!
I onsdags var det väl mest bara fru Träna som utökade sitt pojkvänsstall med ett par hundra procent..

2007-08-17 @ 18:58:12
Postat av: Fru Träna

Pojkvänsstall? Jag var ju hur lugn som helst i onsdags. Inga pojkvänner så långt ögat når...

2007-08-20 @ 13:10:41
Postat av: Tompassus

Undrar det jag...
Doktorn brukar komma med rätt tillförlitliga uppgifter.

2007-08-20 @ 19:01:37
Postat av: Fröken Träna

Bästa källan är ju ändå jag! Och som ni märker så svarar jag öppenhjärtligt på samtliga frågor!

2007-08-21 @ 19:29:55
Postat av: Doktorn

Upp till bevis på fredag då kan man säga, alltså!

2007-08-21 @ 20:05:23
Postat av: Fröken Träna

Jag har ingenting att bevisa!

2007-08-21 @ 20:29:52
Postat av: Tompassus

Vad är det jag ser, kärleksgnabb???

2007-08-21 @ 20:30:53
Postat av: Doktorn

Nu tycker jag att vi ska försöka hålla det här på en anständig nivå - kärlek är ett så pass fint ord att det inte bör användas i närheten av Tompas blogg.

2007-08-21 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0