Mr Hårband...

Fick en härlig redogörelse av lördagskvällen av Doktor H.
Mr Hårband hade tydligen varit i farten igen och den klassiska "Hälla öl över sig själv-showen" fick ännu ett extranummer.
Själv var man ju ute och fiskade under gårdagskvällen! (dock inte efter brudar bör väl läggas till eftersom 99% av de som läser det här skulle dra den slutsatsen)

Helgens tippare från vi väl utan söndagens facit i hand ändå utse skärgårdsdoktorn som mumsade in 188 kr på tian i går.
Eftersom varken sms eller telefonsamtal inkommit från Mariestadshållet antar jag att det inte blev annat än pengar till nya tapeter i barnkammaren för brudkungen därnere.

Kommentarer
Postat av: TherealC.

Nja, fick också in tian.
Men jag skulle inte kalla det för vinst.
"Kul" nog sprack jag på 12:an på Derby-Ports., singeltvåan på Norwich samt, tada - 1x på Ljungberg vs Svennis (svinen var ju riktigt bra).
Å andra sidan var singeltvåan på Blackburn rätt turlig samt chanstvåan på Crystal Palace...
Nästa helg ska vi åka och kolla på spjälsängar. Ni vet sånna där man sätter in små människor i.
Målet får väl bli att få ihop en "egenproducerad" startelva, så liksom Roman, får även jag mitt eget fotbollslag.
Helgens höjdpunkt var i alla fall att spricka på Going "jag kan inte vinna för att min kusk suger finska pinnar" Kronos i sista loppet.
Ännu en spelhelg att minnas.
HO**....

2007-08-12 @ 18:41:26
Postat av: Doktorn

Jag gottar mig i fulla drag över mina tio rätt - en flottig pizza och ett bortkastat 32-raders på Europa var ungefär vad det räckte till.
Skönt att höra att Lutfi Lindström ska skaffa barn också - skulle betala rätt mycket för att få se den gamle glidaren på en sån där andningskurs med frugan :D
Blir Tompa gudfar förresten?

2007-08-13 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0