Sport, film, fanta och ostbågar

Det händer inte ofta.
Men i går var det faktiskt dags för en lugn hemmakväll med sport, film, fanta och ostbågar.
Med risk för att bara genom att skriva detta bli betraktad som en göbbe så tar jag ändå chansen:
Det var riktikt gött att ta en soft lördag för en gång skull.
Ska inte dra för stora växlar av det här men jag vågar nog ändå påstå att det kan bli en hel del sånna kvällar istället för det annars så konstanta öldrickandet.

Det blev bland annat "En komikers uppväxt" med Björn Kjellman på tvåan.
Filmen som jag mest förknippar med kommentaren: "Thomas har inte knullat".
Rundade av med Boston-Toronto och lite snooker på Eurosport.


Kommentarer
Postat av: Dr.Holmberg

Är väl så det går när undertecknad råkar vara borta på annat en lördag ;)

2007-12-14 @ 21:00:46
Postat av: Tomp

Haha, ja så illa är det fan...
Nu fattas det bara att man får ölförbud av IFK också haha...

2007-12-15 @ 13:14:45
Postat av: ponnyexpressen

öööööö

2007-12-18 @ 16:33:27
Postat av: Doktorn

Jag hörde att Adde har fått ölförbud av Broddesson

2007-12-19 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0