(armbåge)

Japp, lite uppdateringar då...

För det första måste jag dementera att det var halva inne med nån tjej på dansgolvet i lördags som gamle Holmberg så klumpigt uttryckte sig på sin blogg. Kan väl till tunnhårs stora glädje bara säga att jag är glad att jag inte skadade någon med mina armbågar den korta stund jag var där...

För det andra. Det snackas redan om fest hos Herr Prata på lördag, inte mycket annat att göra än att boka in sig antar jag.

Sist med inte minst. Tunnhår lyste som en sol när jag kom till jobbet, tänkte väl att det var en sleten tipsvinst från i går - men icke. Dons hade accepterat hans friendrequest på facebook och i samband med detta förvandlades tunnhårs arbetsrum plötsligt till ett mellanstadieklassrum där armbågarna stod högt i tak. För två medlemmar i flamsligan behövs det inte mer för att förgylla kvällen.

Kommentarer
Postat av: jessica dons

hehe roligt att man fortfarande har förmågan att göra någons dag lite gladare ;D

2007-11-13 @ 18:45:48
Postat av: Doktorn

Nu var det ju så att jag kanske tog i lite i förbifarten där i min blogg - det erkänner jag - men nog var det åtrående blickar som den där donnan kastade mot dig herr Tomp? :D

2007-11-16 @ 12:41:54
URL: http://gamleholmberg.blogg.se
Postat av: Tomp

Det är bra att du kan erkänna dina misstag herr magnetski, beträffande åtrående blickar så har jag inga övriga kommentarer mer än att jag tycker att det borde vara sluttrramsat om det där nu. Den dagen en snygg tjej ger mig blickar kan vi ta upp ämnet igen :)

2007-11-16 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0