Konstant mörkning

För att reda ut några av relationsfrågorna här nu då...
...Mango har tydligen en ny flickvän, det smusslar han inte med och det ska han ha mycket cred för.
...Adde kör ju på med Broddberger, men mörkar.
...Rembieza bara mörkar.
...Doktorn har kört med konstant mörkning ända sedan jag lärde känna honom men när det kommer till säkra fakta så vet både han, jag och alla vi andra att det alltid är brudar på gång.

För egen del lägger jag alltid korten på bordet. Då slipper man att hamna i Addes situation. Det är inte så att jag inte unnar Adde att träffa Broddberger, tvärtom. Jag tycker bara att han kan vara lite mer öppen när det gäller deras relation.

/Operativ chef, Tramsligan.

Kommentarer
Postat av: Doktorn

Ja, är det nån som mörkar mer än mig så är det väl Rembieza! Karln är ju den största mussla vi sett på redaktionen! :D

2007-11-29 @ 10:42:20
Postat av: Rembieza

haha, mussla...

2007-11-29 @ 14:15:28
URL: http://robinsonesson.com/
Postat av: Mango

HERR MUSSLA :D

2007-11-29 @ 15:53:09
Postat av: Adde

Tycker att den så kallade operativa chefen ska sluta sukta efter min egen Broddeberger.
Jag menar har man bränt sin chans så har man..
Tomp, eller vad han vill bli kallad nuförtiden, hade läge att slå för fröken B men siktade istället efter högre stjärnor som Dons och adI-dätS.
Nu när verkligheten har hunnit ikapp storbloggaren och han äntligen fattat vad "out of his league" betyder. Att det då skulle vara fritt fram att börja rycka och dra i Addes egna Broddeberger kan han ju inte på fullaste allvar tro...
Hands off mr T, hands off.

2007-12-02 @ 20:59:41
Postat av: Tomp

Operativa chefen svarar:

Personliga påhopp och kränkningar är vanligare än vad man tror i dagens samhälle och nu har vi tydligen fått ytterligare ett bevis på att det nyss nämnda har inträffat.
Jag har varket "siktat" eller "ryckt" i några brudar som den gode Adde Broddberger antyder men jag kan ju för alla och envar meddela att jag fortfarande faktiskt är intresserad av tjejer.

2007-12-04 @ 17:17:47
Postat av: Doktorn

Har du varit nåt mer på Burger King och "ätit", Tompa? :D

2007-12-04 @ 21:55:00
URL: http://gamleholmberg.blogg.se
Postat av: Tomp

Tihi, det var roligt, doc...
...nej, jag är tillbaka på Italiana nu.

2007-12-17 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0