Varm dryck, jo jag tyglar

Sitter just och funderar på vad framtiden har i sitt sköte.
När det gäller den här kvällen aaaallttsssååååååå...
Börjar bli drygt att sitta på jobbet den saken är säker i alla fall.
Om 56 minuter kommer det hör och häpna inte drickas öl i en av mina goda vänners tillhåll.
Drycken är istället varm och innehåller ingen alkohol - mer vill jag inte avslöja, men jag tror att tunnhår som just nu är i Närke i alla fall vet vad jag menar.
Känner jag dock mannen som kommer att inmundiga den varma drycken inom kort rätt så blir nog ölsuget väldigt påtagligt framåt...ja säg nio...


Kommentarer
Postat av: Doktorn

Då jag känner mig uthängd här på bloggen kan jag ju bara svara att det var en mycket trivsam afton med varm dryck och ljuvligt sällskap :)
Vad som hände sedan är redan en klassiker - ska föreviga det i min blogg nu haha

2007-11-03 @ 11:38:49
URL: http://gamleholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0