Ju äldre vi blir - desto omognare blir vi

Tanken slog mig efter jobbet i går.
Jag tror nog aldrig man kommer att växa upp så att man når en mognadsgrad som kan innebära ett förhållande med en tjej igen.
I den innersta kretsen i den ökända tramsligan på jobbet har alla en gemensam nämnare.
Ju äldre vi blir - desto omognare blir vi.
Skulle vara kul att se hur någon utifrån reagerade på hur det går till en helt vanlig måndagkväll när tre av de största flamsmedlemmarna i ligan jobbar samtidigt.
Kommer säkert att återkomma i ämnet för det väntar ju en big happening till helgen.
Som jag och magnetski har diskuterat så kommer det säkert finnas en herre som kommer att vara mer än överladdad inför helgen. Därför vill jag passa på att uppmana tunnår att tömma magasinet och i alla fall försöka knäppa igen skjortan innan lördag.

Kommentarer
Postat av: Doktorn

Efter måndagskvällen var jag så matt och tom att jag bara blev sittande - stirrande rakt fram - när jag kom från jobbet.. Alla tidigare tramsrekord måste ju ha slagits med råge, samt det faktum att den ostrukturerade höll på i 1 timme och 45 minuter att klura ut sitt eget lösenord till DreamTeam.. Att inte Marie Blomgren bara stängde av datorn och gick hem är en gåta än idag..

2007-10-03 @ 20:11:23
Postat av: Herr Tunnhår

Jag är ostrukturens och tramsandets Muhammad Ali!!!

2007-10-04 @ 17:39:32
Postat av: Mango

Gud va jag saknar er, idioter...

2007-10-04 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0