Lördagsgodis

Oj, oj, oj. Vet inte vart jag ska börja med rapporteringen från helgen men jag får väl nöja mig med att välja ut de godaste pralinerna ur godispåsen...
För mig var naturligtvis tunnhårs och Jessicas möte på Koriander helgens höjdare.
Så mycket den mannen har tjatat om henne och så får han äntligen se henne live - ah det var riktigt stort - nästan så att jag blev tårögd.
Förhoppningsvis kan det har varit början på slutet av månader av tjat - men man vet ju aldrig med honom.
Kunde inte riktigt samla mig efter det oerhört starka intrycket och kvällen flöt sedan på utan några intressanta händelser.
Kan väl lägga till att jag inte skulle vilja vara Holmbergs matta en dag som denna. En matta som den tunnhårige använde både som chipsskål, snushink och diskho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0