Tragiskt sätt

En liten grej till när det gäller tunnhår - det är ju trots allt han som är hetaste killen i stan liksom så att det är inte så konstigt att han syns och hörs överallt.
Men det jag skulle komma till var hur den nyss nämnde på ett mycket tragiskt sätt ringde Erik B för två lördagar sedan och grät av olycka i telefonen över att han inte hunnit lämna in sin travrad.
Den här veckan var det föga överraskande min tur att glömma bort raden.
Men en sak är säker:
Inte fan lägger jag mig ner och grinar som vissa andra. Jag tar min rad från förra veckan och har fortfarande hedern i behåll. Om Micke vill fortsätta krypa till korset så får han väl göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0