Borttappat citat

Doktorn hade ett så grymt bra citat på månen i går men jag kommer fan inte på hur det lät.
Skulle tro att det handlade om tjejmisären av något slag i alla fall.
Om min profetia slår in så har i den mannen flickvän igen inom en månad.
Lovade ju själv att rapportera om uppdateringar på tjejfronten för några veckor sedan - här kommer den och den innehåller noll tecken.
Leden att göra alla i Varm korv-Cup styrelsen besvikna men jag är för matt för att ens försöka vara trevlig mot någon av det motsatta könet.

Kommentarer
Postat av: jessica

måste vara trevlig tomp, hur ska de annars veta att du e intresserad? hoppas allt e bra med dig. kram

2007-09-30 @ 18:16:16
Postat av: Doktorn

Om nån tjej nån gång kunde visa lite eget intresse först så skulle nog världsläget sett mycket enklare ut.. Det ska mycket till för att man vid 29-års ålder ska orka plocka fram det stora charmartilleriet - det blir endast för några få lyckligt utvalda haha ;)

2007-10-01 @ 10:30:54
Postat av: Tomp

Så mycket brudar som du har haft efter dig den senaste tiden så ser jag inte hur du ska behöva använda ditt charmartilleri, haha...

2007-10-01 @ 20:11:11
Postat av: Herr Tunnhår

Jag säger bara Alexandra alltså höhahöhahö

2007-10-01 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0