Mer flamsverksamhet

En helt vanlig söndag på jobbet...

Kommentarer
Postat av: Bingo

Är det bara jag eller är Adde sjukt likt Toxig på det där kortet?
Annars känns rollerna igen ganska bra ;)

2007-09-10 @ 14:04:07
Postat av: Doktorn

Oerhört tramsig bild det där!
Men han längst till vänster är rätt stilig :D

2007-09-10 @ 14:59:49
Postat av: Tomp

Doktorn ska ju alltid vara en sån pajas på söndagarna :)

2007-09-10 @ 15:06:48
Postat av: Mango

Det känns på nått sätt som ett fall bakåt att säga det här, och jag tror jag tappar många vuxenpoäng i och med detta, men jag kan känna en viss bitterhet över att inte vara med på bilden.
Har en viss saknadskänsla mot redaktionen och dess profiler, tramset, ojobbandet och oproduktiviteten som råder (Kl. 20.15: "Äh, det här får nån skriva in imorn när svenkfotboll.se/varmland funkar igen, så slipper vi ringa runt en massa")...

2007-09-10 @ 18:15:29
Postat av: Doktorn

Pga svensk fotbolls skitsida och lättare seghet på redaktionen saknades stora delar av division sju i dagens tidning ;)

2007-09-10 @ 20:29:19
Postat av: Bingo

Det är skönt att veta att allt är sig likt på redaktionen i alla fall.
Så säg ifall man dyker upp om sisådär 10-15 år är det säkerligen som att ha åkt tillbaka i tiden.
Herr tunnhår: sms:ar, ler, klämmer ur sig plattityder. Fortfarande ett under hur hans sidor/texter blir gjorda.
Doktorn: har diverse hemliga konversationer på msn. eller ivrigt uppdaterandes livescore/goalwire, försöker desperat övertyga andra tippare om att han egentligen inte bryr sig så mycket. "Mest kul att vara med". Jo.
Tompalus: ragglar gapskrattandes runt restjänsts bord samtidigt som alla andra undrar vad fan det är frågan om. Alternativt: Djupt undangömd på något rum i omänskligt långa telefonsamtal
Mårten: VAA?
Annika (är fru träna officiellt?): suckar djupt åt pojkarna som aldrig växer upp samtidigt som hon drömmer sig bort till en Jane Fonda träningsvideo.
Adde och Robin: Bill och Bull jobbar sig ambitiöst (mmm så ambitiöst det kan bli på restj.) igenom ännu en söndag utan att våga komma ut...
Restjänstfolket: Gör inte ett skit.
Sundler: gör allt och inget. Personifierar paranoia. Det Bengt missar är inte ens hett nog för Karlstad Rugbys klubbtidning.
Bäckis: En legendar som bara "är" med sina limpmackor.
Och ja, jag har jävligt tråkigt just nu. Blev klar med sista sidan vid 21.00. Slutar 22.30.
Ps: ifall någon känner sig glömd fixar vi det.

2007-09-10 @ 21:34:04
Postat av: Tomp

Tror du glömde Frida W ;)

2007-09-11 @ 12:36:24
Postat av: Tomp

Sen Göteborgsgänget drog så har väl produktiviteten ökat med 100%, men jag saknar dig också Mango, det finns det nog någon i Karlskoga som också gör, haha.

2007-09-11 @ 12:39:12
Postat av: Doktorn

Ja, men som tur är så finns "Karlskogabruden" förevigad i rgb klar ;)

2007-09-11 @ 13:19:13
Postat av: Mango

Trams... Att Karlskogabruden saknar mig vet jag då
hon bjöd över mig i helgen (trekant på-g antar jag *gäsp*). Men jag stod emot.
Här kommer något av en release offentligt. Jag lägger nämligen min charmkraft på annan front nu. En front som är släkt med en viss gynekolog på NWT som på kvällarna kan ses redigera en förstasida... genom redaktionens brevinkast.
Har för övrigt inga uppgifter på om hans tunghäfta från kvällen jag lämnade NWT för att inte komma åter på ett bra tag upphört?
Den blonde Mellgren ringde upphetsad (skräll) när jag stegade in mot stan och berättade "Doktorn bara gick, han såg helt förstörd ut!"
Har han återfått talförmågan efter att ha sett bilden på miss Karlskoga?

2007-09-11 @ 19:04:14
Postat av: Doktorn

Är det jag som skulle fått tunghäfta menar du? :D
Gynekologprylen var ju Bingos - jag var bara där och öppnade dörren åt dom när han dragit och glömt lämna nyckeln under mattan..
Och vad gäller Karlskogabrudar och släktingar till mig så har jag ingen kommentar i frågan - men det är klart, Cindy Mango låter ju rätt fränt förstås..

2007-09-12 @ 13:17:40
Postat av: Mango

Ja eller hur, fast jag kallar henne Candy...
Ses på nästa släktmiddag Doc Holmberg :D

2007-09-12 @ 17:46:49
Postat av: Doktorn

Ser jag fram emot Mango!
Du kan få sitta vid barnbordet med mig och Bengt Sundler ;)

2007-09-12 @ 17:57:41
Postat av: Mango

Vi ses till jul eller?

2007-09-12 @ 20:57:39
Postat av: Doktorn

Absolut! Hälsa Candy! :D

2007-09-12 @ 23:17:46
Postat av: Tomp

Vad är det jag har missat nu då?
Vet ju att Magno brukar undanhålla information men att Doktorn skulle hålla inne med info om tjejer, nä, det är jag besviken på :)

2007-09-14 @ 14:58:41
Postat av: Mango

Förstår inte vad du pratar om Tompalus, du är så vag... Jag har väl aldrig undanhållit dig någon information?

2007-09-14 @ 18:59:40
Postat av: Tomp

Mango, Mango, du förnekar ju fortfarande att du var med den där tjejen på Arena, hehe...

2007-09-21 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0