Samma visa

Det börjar nästan bli tjatigt nu.
Åter en lördag på Koriander - och samma visa som vanligt.
Brudar som flockas kring Doktorn, en nykter Berglund, och så strakmannen och den väldige i högform förstås.
Hela paketet om hur en normalhelg ser ut syddes ihop av att Adamsson "Inte kunde komma ifrån" utan fick sitta hemma.
Hörde nåt om att han skulle göra comeback om två veckor.

Dagens kamp mot bakfyllan har innehållit två filmer och lika många promenader.
Jag åker väl på denna men jag måste säga att det var en fin höstkväll.
Hörde att Adde fick med sig en tjej hem från stallbacken i går också, börjar nästan bli Doktorn-klass där alltså.
Den nyss nämnde var så ivrig att han sprang in på krogen i går och nästa gång man fick se honom hade han naturligvis slagit sig ner hos en donna som gav tillbaka med ömma blickar.


Nu blir det Tiger hos storkörpen i Haga - tygla på Mikaelus!


Kommentarer
Postat av: Bingo

Vad FAN är Koriander för bögställe då?
I "klass" med Ankan eller?
ps: Jag hade en alkoholfri helg. Lovade sambon det... Antar att jag åker på det likväl Tompalus fina höstkväll.

2007-09-23 @ 21:23:16
Postat av: Tomp

Nej, nej, den åker du inte på.
Den får du ju för fan årets för.
"Lovade sambon det", man kanske inte har det så tokigt ändå, haha...

2007-09-26 @ 18:49:16
Postat av: Doktorn

Fan vilken fjant du är Bingo :D

2007-09-27 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0