Raket-fest till sommaren

Såg en fråga från tabletten i något inlägg.
Om rätt ska vara rätt så ska raket-festen gå av stapeln vecka 45. Det är då exakt tio år sedan jag själv snurrade till det genom att skriva "Mål, Filipstad:" vilket var helt fel i sammanhanget.
Vill minnas att det blev det blev ett riktigt palaver i pressen och att tidningen blev minst fyra timmar försenad.
Efter den historiska händelsen har raket-listan gett oss många oförglömliga ögonblick att minnas tillbaka på och det vore minst sagt skamligt om vi inte skulle uppmärksamma dess tioårs-jubileum.

För att svara på tablettens fråga både hoppas jag och tror att dessa festligheter kommer att äga rum någongång under sommaren.

Kommentarer
Postat av: Doktor Magnet

Träffade Tabletten i dag på lunchen inne på Lilla Saluhallen (han köpte en barnsallad tror jag)- och han började nästan böna och be om raketfest inom kort. Du får styra upp det här nu Tompaluz - men vi får väl ta en helg när Bingo inte räfsar löv i trädgården.

2008-04-17 @ 23:18:38
Postat av: Bingo

Nästa helg har jag dispens från lövräfsning!
Men vi kanske ska lägga altangolv... :/

Nej, men, sätt upp ett datum för den festen vill jag icke missa!

Det finns så många favoriter på den där listan att det är svårt att välja ut en enda.

Mindre kul kanske är herr mogen Tomps fulspel för några år sedan då diverse dumheter raderades. Men Tomp är ju äldre (och mognare) nu, så det där är glömt ;)

Men en vansinnigt kul är ju le tablets, "Petra Johnson".
Speciellt när man sett hur det irriterat mr Johnson när hans efternamn stavas fel i media gång på gång.
Menar han måste varit måttligt road efter att ha läst hockeyexperten tablets "Petra"...

2008-04-20 @ 14:41:18
Postat av: toxig

haha, men avstavningen räddade mig... lite :)

2008-04-20 @ 15:55:58
Postat av: Tomp

Ska jag av alla personer styra upp detta nu också, jag tycker att vi lägger det på Adamssons bord. Han har ju redan börjat planera för guldmunksfesten så då kan han väl lika gärna skicka ut inbjudningarna till det här spektaklet i samma veva... :)

2008-04-20 @ 23:33:32
URL: http://tomp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0