Ett stort tack!

Nu när mina semesterveckor har gått i graven vill jag bara passa på att rikta ett stort tack den skara människor som förgyllt min vardag med sin närvaro under min ledighet.
Jag tänker främst på herrar som Holmberg, Berglund, Nilsson och Johannesson som trots min många gånger höga promillehalt ändå inte valt att vända ryggen till.
Vill också skicka en tackhälsning till Doktorns alla tjejer som låtit honom sola, bada och supa med oss utan att det skulle vara något konstigt med det.

Förresten så kan du ge fan i att lägga upp massa vidriga bilder på facebook, Broddberger. Det finns så många på den tunnhårige mannen redan...

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Varsågod! Doktorer har ändå aldrig varit min grej.

2008-08-10 @ 22:33:58
URL: http://rymdkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0