Förhållningsorder

Den förlorade sonen är tillbaka...
...och den här gången handlar det inte om El dokoré utan undertecknad själv.
Skidskytteveckan i Östersund är avklarad och här hemma var allt sig likt när jag äntrade redaktionen i början av veckan.
Den enda märkbara skillnaden var att den ostrukturerade mannen tappat ytterligare hår men det är ju å andra sidan inget nytt fenomen.
Apropå Herr tunnhår så jag jag en liten men ack så viktig förhållningsorder inför morgondagen.
Den lyder kort och gott:
"Inga former av lössnus, jordnötter eller andra typer av snacks får förekomma i närheten av den tunnhårige mannen".
Efter att ha sett honom ta livet av Doktorns matta för ett par månader sedan så hoppas jag i och med denna lilla varning att min får behålla livet lite längre.

Trevlig helg!
/Operativ chef för Tramsligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0