Bästa kommentarerna

I brist på annat kommer här månadens bästa kommentarer för november, december och januari.
Doc som hittills prenumererat på utmärkelserna får den här gången bland annat stå tillbaka för högoddsaren Dons.

heja Dons!! men hur tänkte du när du bytte ut Voutilainen? :P

Dons, november


Jag hörde att Adde har fått ölförbud av Broddesson

Doktorn, december


Förresten om nu Robin försöker efterlikna Dracula på den där bilden så gör han det jävligt bra. Cred för den!

Fabio, januari


Kommentarer
Postat av: Herr Tunnhår

Apropå Robins vampyrlook på "bodybuildingbilden":
Han är inte lik Dracula...han är lik den fantastiske tyske skådespelaren Klaus Kinski, spelande Dracula...fast Klaus var ju platinablon förstås...
Googla på Kinski så får ni se hahaha

2008-01-27 @ 21:48:25
Postat av: Tomp

Hahaha, det var fan inte helt olikt alltså. Fast inte så likt som din och Uffe Larssons frisyr...

2008-01-27 @ 21:53:53
Postat av: Fabio

AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.

.......

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Det kom spott på skärmen efter att jag såg liknelsen mellan tunnhår och uffe larsson.
Den var fanimej riktigt fin för magmusklerna.
Och sen att det stämmer gör ju allt bara bättre.
Ifall tunnhår bantar bort runt 50 kilo (ner till 50) tror jag de skulle vara kopior. Men det skulle nästan vara obehagligt...

2008-01-28 @ 19:28:19
Postat av: Herr Tunnhår

Bäste Fabio Lindström!
Kasta inte atombomber i glashus, det är inte nyttigt!!! hahahahahaha

2008-01-29 @ 17:36:18
Postat av: Tomp

62:an löken har talat...hahahahaha

2008-01-30 @ 13:17:01
Postat av: Fabio

För din information, herr tunnhår, eftersom jag är ihop med en frisör har jag använt något specialshampo (600 kronor/flaskan) nu i snart ett år. Och det har gett sjuka resultat.

Varierar frisyrerna mellan backslick med lite italiensk stuk, dvs mycket volym samt krulligt där bak.
Den gamla Tom Cruise benan.
Men ibland kör jag bara utsläppt.

Obs: detta är inget skämt, har nu tjockare hår än tomp har p.....hår.
Hehe, njaaa, det sista var väl att överdriva. Men you get the picture.
/Fabio

2008-01-30 @ 17:48:21
Postat av: Tomp

Snälla bingo, jag ber dig på mina bara knän, säg att det är ett skämt.
Adamsson skulle inte ha någonting att leva för längre om detta mot förmodan skulle vara sant.

2008-01-30 @ 17:56:29
Postat av: Fabio

På ett av korten som togs när det nya året firades in är mitt huvud taget i en icke smickrande vinkel. Jag vet inte ifall du minns korten som du och doktorn brukade hålla på och äckla er med, när ni fotade min flint uppifrån. Hur don juan tompassus liknande mitt huvud vid, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig fint nog för din blogg, men ifall jag skriver fitta råder det inga tvivel om vad jag menar.
Den liknelsen håller än med skillnaden att jag nu ser ut som en slarvigt rakad fitta...
Men bara jag vinner ihop tillräckligt med pengar ska jag göra den där schletna hårtransplantationen. Sen kan du och tunnhår få känna på mitt svall, mot en avgift förstås.

2008-01-30 @ 19:43:08
Postat av: Herr Tunnhår

Hahahahahaha...det var fan det roligaste jag läst på länge. Cred för den, Fabio : )
Nästan som Bulgaaaaarien hahaha

2008-02-01 @ 15:45:11
Postat av: Dr.Underbyxa

Bingo, du kanske transplantera in lite av Agne Byströms hår? :D
Det skulle passa på dig tror jag!

2008-02-06 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0