Ett litet grattis

Tänkte bara dra ett snabbt inlägg nu när det ändå är ett nytt år och allt.

Skulle ju kunna kalla det Brodde-tråden men med respekt för Adde så skiter jag i det.
Tillbaka på arbetsplatsen/tramsfabriken och här är allt som vanligt.
Råkade nämna för Herr tunnhår att jag hade hoppats på ett mognare beteende från både min och hans sida 2008 men istället för det så har det barkat åt precis motsatt håll och för min kommentar belönades jag självklart med en veckans-raket utnämning.

Ett litet grattis också till Doktorn innan jag rundar av inlägget.
Du var värd den här framgången och jag hyser inget agg mot dig det ska du veta...


Måste också lägga till att om det skulle börja florera rykten om att jag återigen missat "öppet mål" så är det precis som förra gången bara nyss nämnde El doctoré magnetski som fått allt om bakfoten.



Kommentarer
Postat av: Doktorn

Hörde de där ryktena om att det skulle bli ett mognare 2008, men det är väl något som måste anses som en fullständig omöjlighet i närheten av herr Tunnhår :D
Till övriga något luddiga påståenden har jag som vanligt inga kommentarer ;)

2008-01-03 @ 13:44:36
Postat av: Tomp

Tror inte att det är så svårt för de flesta som läser det här att kryptera om "inga kommentarer" till det som verkligen hände sent på nyårsnatten, haha...

2008-01-03 @ 13:55:40
Postat av: Fabio

Trodde inte "mr.deleteknappen Lydén" kunde få veckans?

Hur går det med festandet egentligen grabbar? Verkar som ni slackat efter.

Tippandet?
Knullandet?

Något roligt får väl fan den här bloggen bjuda på ifall man ska hedra den med sin gyllene närvaro.

Aja, jag kan bjuda på en.
Tror den är helt i er stil.

Skulle lämna in bomben i går (onsdag). Hade dock glömt legitimation så det sket sig. Den ifyllda Lappen följde med i jackfickan under arbetskvällen.
Just nu ligger den i papperskorgen. Eller rättare sagt 2200 kronor ligger där... hora...

2008-01-03 @ 17:33:28
Postat av: Doktorn

Fyller inte du också 30 snart Bingo? ;)

2008-01-03 @ 17:54:05
Postat av: Fabio

Jo det är ju det som är grejen...

I mitt strukturerade radhusliv behöver jag lite krydda. Att läsa om era alkoholintag och sexuella aktiviteter är enda sättet för mig numer att inte tappa alla hårstrån i förtid. Jag kan inte uppleva dessa saker själv, därigenom behöver jag leva ut mina fantasier genom er (med undantag för två idiotfyllor i december).

Så förstå då min besvikelse när ni, fortfarande efter alla dessa jävla år, MÖRKAR!!!

ps: Jag anser att ni bör vänja er att kalla mig Fabio numer istället för Bingo. Fabio är nämligen samma person som bingo, fast i en mognare fasad (som sagt, 30 närmar sig...)

2008-01-03 @ 18:15:09
Postat av: Tomp

Det här med mörkningen håller på att ta knäcken på mig alltså. Minst tre timmar per dag går ju åt för att reda ut Doktorns och de övrigas affärer med fruntimmer.

2008-01-06 @ 17:47:13
Postat av: Doktorn

Haha, jag ska lägga korten på bordet för dig snart Tompalussus så du inte behöver vara orolig längre :D

Och Bingo Fabio - var idiotfyllorna i klass med när du släpade runt på en NWT-cykel utanför Eddies för ett par år sen? ;)

2008-01-09 @ 21:56:36
Postat av: Tomp

Hahaha, det är en riktig Bingo-klassiker det!

2008-01-11 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0