"Jag tror att de ligger där nere"

Kan inte hålla mig från att bjuda mina läsare på den senaste veckansraket-nomineringen.
Signerad allas vår El´Doctore magnetski.
Det hela inträffade efter sommarlunchen i går när den gode Doktorn upptäckte att hans hotta solbrillor plötsligt var borta.
- De måste ligga kvar uppe vid matborden, tänkte doktorn högt.
Sekunderna senare galopperade han upp för trappen intet ont anandes.
Brillorna låg nämligen kvar i shortsfickan och när magneten tog det sista harsprånget upp till övervåningen hände det som inte fick hända.
Brillorna slank ur fickan och föll två våningar genom NWT-huset.
Undertecknad bröt naturligtvis ihop av skratt medan magneten stod som ett frågetecken.
- Jag tror att de ligger där nere, menade jag och pekade mot bottenvåningen.
När vi väl kom fram till olycksplatsen låg brillorna i två delar men efter ett snabbt ingrepp gick de brudframkallande glasögonens liv att rädda...


Kommentarer
Postat av: elli

Det här kan vara det roligaste jag läst på hela veckan.

2008-06-12 @ 09:13:12
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0