Redan spikat

Sol och bad fyra dagar i rad nu.
Och mer ska det bli...
Kan meddela Rembieza att jag i dag fick till det riktigt bra de två gånger jag surfade ut på de hala stenarna vid Räggårdsviken för ett dopp.
Dock kvarstår min övertygelse om att jag kommer att bryta fotleden minst en gång den här sommaren om jag inte likt en pensionär fixar nån anordning för att lättare komma i vattnet.
Vet ju att jag skulle åka på en veckans raket för det av Doktorn men vi får väl se vad som händer.
Likt ett barn dagen före julafton ser jag nu i alla fall fram emot vad fredagen och lördagen har att erbjuda.
Bara så att du vet "Biff" så är det redan nu spikat att du kommer att skjutsa ut mig och Doc med medhavda kylbagar på fredag.
Det kan ju vara så att magneten också vill ha med sig något "sällskap" men det får du prata med honom om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0