Glad Påsk!

Var inte mycket annat att göra än att efter gårdagens hockey/öl-sittning konstatera att alla roliga planer på påskafton grusades.
Inte ens vid FBK-ledning 4-2 vågade magneten ta ut någonting i förskott och med facit i hand så gjorde han ju rätt även om det säkert är en klen tröst i bedrövelsen.
Kvällen fortsatte sedan ut på sunk-harrys där jag, doc och nilsson mest satt och undrade varför vi var där - medan staffan sken som en sol bakom ölglaset.
Efter att sedan ha fått syn på den syggaste tjejen på länge (i klass med dons med det svarta hårbandet på månen) fanns det ännu mindre anledning att vara kvar så där slutade den misärkvällen.

I morgon blir det alltså till att ta med äggkokaren till Löfbergs Lila Arena.
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Ebba von Essen

Jag kan glädja dig med att jag var ett mål ifrån 13 på stryket i lördags.

Match 12: Southampton-Coventry, 12.
Aja blev en ganska fin vinst ändå.

Speciellt med fina tipsframgångar tidigare i veckan.

Tänkte bara lysa upp tillvaron lite, bland all slutspelsstress på jobbet =)

2008-03-24 @ 17:04:03
Postat av: Tomp

Det glädjer inte bara mig utan större delen av sportredaktionen törs jag nog lova.
Att du vinner pengar på olika former av spel är väl egentligen det bästa som kan hända oss just nu :)

2008-03-24 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0