Nattlig uppdatering

En liten nattlig uppdatering från NWT-gänget i Linköping.
Det är inte många här som står för ett moget beteende så mycket kan jag ju säga.
Den ostrukturerade mannen har redan spoilerat alla chanser för mig att få en god natts sömn - resten får ni lista ut själva.
Festen har så att säga nått sin kulmen vid det är laget.
Den enda aktivitet som försegår på hotellet just nu är att den tunnhårige mannen ligger och slökollar på ett av alla dessa "ringin-program" - väntar bara på att han ska lyfta mobilen i tron att han ska vinna några tusenlappar för att stärka hushållskassan.

Over and out från Scandic i Linköping.

Några sena tillägg:

Nya tag på fredag...
Och doc...förkylningar accepteras från och med nu inte som godtagbara ursäkter för att missa roliga aktiviteter.
Och dons...den tunnhårige mannen har tjatat om dig den senaste halvtimmen, vet inte riktigt vad han vill ha sagt men jag ångrar fortfarande att jag inte stod emot grupptrycket och gav dig hans nummer.
...till ah dä ä örjan och herr prata säger jag bara: håll er borta från den tunnårige mannen på frukosten i morgon.

Kommentarer
Postat av: jessica dons

mig gör det absolut inget vet du väl. fick man ju se hur ni tjänar era pengar, öl i solen... glidare!förstår bara inte riktigt varför det e så skoj å prata om mig, jag e ju faktiskt rätt tråkig att prata om:)

2008-03-29 @ 10:35:44
Postat av: Tomp

Det är bra att du tar det på rätt sätt, jag var mest orolig för att den tunnhårige mannen skulle fälla kommentaren: "Nu ringer vi dons" efter hockeyn :)

2008-04-01 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0